The end and new beginnings - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Margriet Hordijk - WaarBenJij.nu The end and new beginnings - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van Margriet Hordijk - WaarBenJij.nu

The end and new beginnings

Door: Margriet Hordijk

Blijf op de hoogte en volg Margriet

20 Maart 2016 | Verenigde Staten, Redding

Hello from the other side - It's really me.

Hallo lieve allemaal.
Wat is het weer lang geleden dat ik jullie allemaal geschreven heb. It's GOOD to be back. Ik heb jullie veel te vertellen. De laatste keer dat ik schreef was Januari en er is sindsdien veel gebeurt. Let's BEGIN...

In Februari is er vanuit Nederland weer bezoek geweest. Mijn ouders zijn vanuit een Navigator conferentie in Colorado, voor een week bij mij in Redding verbleven. Wat een feest was dat! Ik heb er ontzettend van genoten. Ze zijn een aantal dagen met mij naar school geweest en daarnaast hadden we een druk programma. Naast het feit dat we flink wat eet tentjes in Redding hebben uitgeprobeerd, en van harte hebben genoten van het eten. Zijn we ook nog een dagje naar Sacramento geweest. En daar heb ik een jurk gevonden voor de bruiloft van mijn geliefde tweelingzus Liesbeth. Ik ben er heel erg blij mee. Als je nieuwschierig geworden bent, nog even geduld.

  • 21 Maart 2016 - 12:24

    Annemarie:

    Hey Margriet,

    Klopt het dat ik maar een heel klein verhaaltje zie? Ik wil MEER :)
    Haha leuk om weer van je te horen! Geniet van deze laatste (denk ik) momenten daar!

    Liefs, Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Hallo! Ik ben Margriet Hordijk, ik ben 24 jaar en ik woon nu nog in Harderwijk (Gld). Ik ben afgestudeerd Maatschappelijk Werkster aan de Christelijke Hogeschool Ede.

Actief sinds 13 Aug. 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 3891

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2015 - 16 Mei 2016

American Adventures

Landen bezocht: